عطر قرآن

(وَلَقَدۡ یَسَّرۡنَا ٱلۡقُرۡءَانَ لِلذِّکۡرِ فَهَلۡ مِن مُّدَّکِرࣲ) سوره القمر 32

عطر قرآن

(وَلَقَدۡ یَسَّرۡنَا ٱلۡقُرۡءَانَ لِلذِّکۡرِ فَهَلۡ مِن مُّدَّکِرࣲ) سوره القمر 32

عطر قرآن

بسم الله الرّحمن الرّحیم
قال الله عزوجل:
مَن طَلَبَنی وَجَدَنی وَ ...

آخرین مطالب
نویسندگان

دلم امام میخواهد

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۲۳ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم ...
اللهم صل علی محمد (ص) و آل محمد(ص) و عجل فرجهم 
السلام علی الحسین ع و علی علی بن الحسین و علی اولاد الحسین و علی اصحاب الحسین 

دلم میخواهد مثل امیرالمومنین (ع) باشم ، تا آنجایی که هر جا کار به تنگا رسید ، امامم (ص) بتواند فقط روی من حساب کند
دلم میخواهد مثل جناب سلمان باشم ، تا آنجایی که از مسیر امامم(ع) یک قدم کج نگذارم 
دلم میخواهد مثل حضرت عباس باشم ، تا آنجایی که به جای خواسته های خود بدنبال برآورده کردن حوائج امامم(ع) باشم
دلم میخواهد مثل امام روح الله (ره) باشم ، تا آنجایی که گوش به فرمان حرف های امامم (عج) باشم
دلم میخواهد مثل حاج قاسم باشم ، تا آنجایی که یاور نایب(مدظله) امامم(عج) باشم
در آخر ..‌
اینقدر دلم میخواهد که اماممان(عج) را بخواهیم که  بیایند،  ان شاالله ...

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

۰۰/۰۵/۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
علیرضا مجیدی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
 نایاب دانلود